torsdag 12. juni 2008

Nissancup Drøbak

Onsdag var det siste Nissancup før sommeren. Løypa var en forkortet utgave av årets NM-løype, det var en fin mulighet til å bli kjent med forholdene. Løypa var ganske spesiell ettersom den er veldig flat og går på lite kuperte stier. Det gjør den utrolig rask og intensiv. Linn var småsyk og valgte å ikke starte. Hun har et tett program fremover med blant annet Farrisrunden, Vestmarkrittet og ikke minst NM lagtempo. For min del stagnerte fremgangen jeg har hatt denne sesongen litt. Den rask løypa gjorde at jeg ble straffet for min forholdsvis dårlige kjørestyrke på flatene. Det til tross var det veldig tett og jeg tror det skal lite til for å forbedre dette fram til NM. Da er det flere bakker og visstnok noen harde klatringer, det passer meg bedre. Det hele endte til slutt med en 12. plass noe som jeg egentlig, forholdene tatt i betraktning må si meg fornøyd med.
Nå står Færdern for tur. Skip o'hoi!

Ingen kommentarer: