fredag 30. august 2013

Tønsberg By Triathlon

Forrige helg var det igjen tid for triathlon. Denne gangen var distansen halvert og alt fant sted i Tønsberg by. Været var fint og kroppen bra.

Svømmingen startet i vannet, og sammen med snaut 300 andre ble det litt kaos. Heldigvis kom jeg greit avgårde og det var fortsatt litt fremgangen å spore på svømmingen. 750 meter ble unnagjort på 11:52, og en 26 plass totalt. Syklingen gikk også bra, men det hadde blåst opp en del og med litt for høy profil på forhjulet sjanglet jeg både hit og dit. Følte at jeg nesten ikke lå i bukken, bare klamret meg til styret, men jeg passerte en del og var oppe på 8. plass da løpeskoene ble dratt på. Løpingen var ikke så mye å skryte av på Oslo Triathlon helgen før, men nå gikk det ganske mye bedre. Jeg klarte til og med å ta igjen to mann så jeg endte på sjette. Var veldig fornøyd med det, men litt surt at det kun var seks sekunder opp til tredje plass!

Neste post på programmet er Nittedal sitt barmarksløp på Sessvollmoen. Det ser ut til å bli veldig bra, med morsomme og hundevennlige løyper. Håper mange kommer!


Ingen kommentarer: