søndag 18. august 2013

Oslo Triathlon 2013


En litt forsinket race rapport her, men; Da var sommertreningens viktigste mål vel overstått. Viktor stilte i olympisk distanse (1500 m svømming+40km sykling+10km løping), mens jeg nøyde meg med sprint som er cs halvparten. Viktor startet først, mens jeg fikk brukt halve dagen på å grue meg.
Viktor fikk en litt dårlig start på konkurransen da han glemte å ta på seg svømmebrillene og mistet de i starten, men allikevel var 24.41 over all forventning. I løpet av syklingen tok han ledelsen, men tapte en plass på løpingen. Men; 2.plass av 433 overall er jo kjempebra.
Så var det min tur. Fant aldri flyten på svømmingen og stresset veldig, men følte meg veldig fin form etterpå så syklingen gikk kjempebra. Løpingen gikk grei fram til 2,5 km, fikk bare helt sinnsykt "hold" og måtte presse meg gjennom resten. Men det endte med 4.plass i klassen 20-39 og 10. overall, så jeg gir meg selv godkjent:)
For øvrige resultater:    http://topptid.no/results/app/race/981
Og litt bilder:

Viktor ut fra start
FORNØYD!

Ingen kommentarer: