lørdag 16. november 2013

Så var VM i Italia over...

Gratulerer til Igor, Viktor og Marek!
Da begynner vi endelig å komme på plass igjen etter Italia turen. Det endte med en kjempebra sølvmedalje til Viktor og Saga, og en litt kjedelig 4. plass til meg og Zabel 0,3 sek etter bronsen. Vi kjørte veldig bra tidsmessig dag to og hadde andre beste tid. Er bare utrolig imponert over Zabel som i sitt 5.mesterskap på barmark fortsatt går like bra. Merker litt på toppfarten, men ellers virker han og være i sitt livs form!
Viktor og Porsch kjørte seg opp til en 13. plass med over minuttet bedre tid enn dagen før. Hun holdt mye bedre trøkk og virket kjempefornøyd da hun kom i mål.
Ellers endte mesterskapet med 10 norske medaljer herav 3 gull!! Gratulerer til alle sammen:)
Carina inn til bronse med minste mulig margin. To spreke gutter i front!
Turen hjem gikk også greit. Etter premieutdeling satt vi oss rett i bilen og kjørte non-stop hjem, var hjemme mandag kveld og stupte rett i seng!
Bikkjene virker å være i farta og det er bare å komme i gang med treningen fram mot vinteren.
Vinteren i år blir litt annerledes for meg da jeg må få rehabilitert en gammel kneskade som har begynt å utvikle seg... Dvs ingen løping eller skøyting på ski (pga vridningene), jeg kan heller ikke kjøre hundene verken på trening eller konkurranse. Så da blir det kun sykling, svømming, styrke og langrenn klassisk på meg. Men desto mer bikkjetrening++ på Viktor ;)
Zabel over målstreken!
God restitusjon er viktig:)

Ingen kommentarer: