mandag 12. oktober 2009

NM dag 2

Tredjeplass til Linn. Gullet ble delt mellom Ann Karin Huseby og Ninan Renate Karlsen. Gull til Trini og Viktor, sølv til Eskil Knag og bronse til Jørgen Mæland Foto: Øksnevad. Linn og Zabel i fint drivTrini og Viktor på vei inn mot mål
I dag skulle endelig Trini få vist seg igjen og det ble gull på henne og Viktor 15 sek foran Eskil. Dette var Viktors tredje strake NM-gull i snøresykling. I dameklassen ble det tett, og Zabel og jeg kom på bronseplass bare 2 sek bak Ann Karin og Ninan som delte gullet. Zabel gikk kjempebra, men både han og jeg merket nok litt til gårsdagen i beina. Jeg var så støl etter sparkinga at jeg kom meg omtrent ikke opp av senga!

Gratulerer så mye til alle NM gullvinnerne, og spesielt Svein Ivar Moen som i alt fikk 3 gull i løpet av helgen!

Ingen kommentarer: