søndag 15. august 2010

Drammensrittet

Zabel sto for velkomstgratulasjoner i mål...
Lørdag var det igjen tid for Drammensrittet og ikke minst det årlige Veritasmesterskapet for min del, mens Linn valgte å spare beina til onsdagens Nissancup og neste helgs NC på Skullerud. Jeg kjente fortsatt Grenserittet litt i beina, men dagsformen føltes grei. Løypa var vått og gjørmete etter fredagens regnskyll, men været var upåklagelig. Jeg startet hardt og kom meg opp til elitegruppa, men måtte slippe meg litt nedover i felte på vei opp mot Austadmarka. Jeg fant fine grupper å kjøre med og den harde starten gjorde at det var få "sinker" foran meg på de tekniske partiene. Unngikk tekniske problemer og jeg fikk gitt alt jeg hadde så jeg må si meg fornøyd. Ble til slutt nr. tre i klassen 25-29 år og trolig også Veritasmester!
Søndag var beina tunge som bly og måtte knekkes opp med en rolig tur. Ettersom været var bra ble det en rolig langtur på sti i Lillomarka med Linn, Lene Anette og Pål. Ble en bra tur med kaffe på Sinober. Neste helg skal jeg på testløp med landslaget og det blir Norgescuphelg i rundbane for Linn.
Fortsatt vått i skogen!

Ingen kommentarer: