søndag 5. september 2010

Trini på besøk

I fint driv? Jeg var like sliten som jeg ser ut, men det ble ingen ny personlig rekord opp Varingskollen i år.
Med Trini på besøk har vi igjen tre hunder i hus!
Denne uken har både Varingskollen opp og Nisancup på Holmen stått på programmet.
Det årlige bakkeløpet opp Varingskollen som arrangeres av Nittedal Hundekjørerklubb fant sted tirsdag. Linn fokuserte på administrative oppgaver mens jeg representerte familien. Til tross for mye hard trening i dagene før og litt tunge bein hadde jeg regnet med å lett forbedre tiden min en del fra i fjor. Løypa var like våt å treig som sist, men kroppen føltes grei nok. Men tiden ble slett ikke bedre. Jeg brukte fire sekunder mer i år, men ble noen plasser bedre på resultatlisten. Endte på sjetteplass i herreklassen, så resultatmessig er jeg fornøyd.
Onsdag var vi på Holmen i Asker for å sykle Nissancup. Linn ga seg etter en runde ettersom hun ikke følte seg vel. Jeg følte meg fin til tross for løpingen dagen før. Det nappa godt i leggene under gå-partine, men jeg fikk opp farta etter hvert. Det endte til slutt med seier i sportsklassen, så igjen var jeg greit fornøyd med egen innsats.
Vi har nå sjølveste prinsesse Trini på besøk. Hun er her på treningsleier i noen dager før hun på torsdag drar en uke på jakt. Det blir to harde uker for hennes del, men nå er det under en måned igjen til sesongens første barmarksløp. Det ser ut til at både to og firbeint er greit i rute så vi gleder oss.
Neste post på programmet blir Nissancup avslutningen på Langsethløkka neste helg.

3 kommentarer:

Tone sa...

Ha ha ha, fantastisk bilde:)

Tone sa...

...bare så det ikke blir noen missforståelser...det var matsiutasjonen jeg "lo" av:))

Tone sa...

Mye "vrøvl" fra meg her nå...Men har satt meg som mål å kunne skrive til neste gang jeg kommenterer...over og ut!:)