lørdag 16. juli 2011

Norgesmesterskap XC, Horten

I helgen har det vært arrangert NM i Horten. Lørdag var det rundbane og i morgen er den sprint. Jeg har fått ladet opp bra den siste tiden og beina føltes veldig bra.
Det var strålende vær og løypa var tørr og rask, men i de bratte klatringene var det tydelig at kroppen ikke var vant til så varmt vær! Det var et sprekt startfelt og det var liten tvil om at alle favorittene har jobbet med å toppe formen frem mot denne helgen.
Jeg kom meg bra ut i starten og følte jeg hang bra med opp alle bakkene. Sykkelen fungerte veldig bra, men i de tekniske utforkjøringene ned mot stadion la jeg igjen litt for mye tid på hver runde. Var ute i periferien noen ganger, men hadde ellers bra flyt. Følte jeg fikk gitt alt jeg hadde i dag og er veldig fornøyd. Jeg endte til slutt som nr 19!


SE FILM FRA RITTET HER

Ingen kommentarer: