tirsdag 29. juli 2008

Nordisk mesterskap i XC, Svarstad

I helgen syklet vi Nordisk mesterskap i de flotte løypene i Svarstad hvor det også var UCI poeng å hente. Dette var et utrolig bra arrangement så all honør til Svarstad IL. Også været var strålende, men med tempraturer opp mot 31 grader i skyggen ble det utfordrende bare å gjennomføre. Løypa var tørr og rask med harde stigninger noe som passet meg bra. Ut fra start følte jeg meg fin og etter to av åtte runder lå jeg som nummer fjorten. Derfra og inn gikk det dessverre noe langsommere. Til slutt endte jeg på en 18. plass. Dette var et bra resultat i den sterke varmen og jeg var særlig godt fornøyd med at jeg klarte å henge så bra med ut fra start. Linn klarte seg også bra og endte som nummer syv. I og med at sesongen hennes har vært preget av et stygt tryn på sykkelen på sensommeren i fjor har hun nå nå valgt å fokusere på trening av seg selv og hundene fram mot barmark sesongen.
Ellers var vi på en fantastisk fin stitur i Lillomarka i går, og her er litt bilder;

Ingen kommentarer: