lørdag 3. oktober 2015

Landslagssamling i Trysil


Nino ut på søndagens testløp
I helgen var det igjen tid for den tradisjonsrike Trysilsamlingen med landslaget. Det er flere år siden jeg har fått være med og det gikk rykter om vesentlig hardere program siden den gang.  Med meg hadde jeg Nino, Troika og Helle.
Torsdagen var det rom for eget opplegg så vi stoppet i Elverum og testet NM løypa. Alle hundene fikk seg noen runder.
Fredagen startet med langtur for hundene. Først en del korte drag før vi løp en time/ halvannen løs og avsluttet med 5 km drag ned til bilene. En av de hardeste øktene Nino har vært med på, men han holdt på imponerende vis. Ettermiddagsøkten var 12,5 km rulleskitestløp på Trysil-Knut arena. Det gikk ok, men progresjonen har nok stoppet litt opp siden i sommer…
Lørdag startet med 6x3 min snøreløping i slalåmbakken etterfulgt av 1 time løs. På ettermiddagsøkten var det triathlon. Gamlegutta var dessverre skadet, men jeg klarte å holde de unge bak meg og sykkel/ løpeformen virket fin.
Søndag ble det også i år 5km motbakke, snøresykeltesløp. Det var utrolig sterk motvind på fjelle, men alle løp råbra og bare 11 sek skilte Troika, Nino og Helle.
Var ikke bare de firbeinte som var slitne da vi dro hjemover. Nå er det to uker igjen til NM barmark.

Ingen kommentarer: